26. feb. 2013

Jeg har innsett det for lenge siden. Det vil ta meg lang tid å bli "frisk" og gå videre.Det vil ta enda lengre tid å kunne legge ting bak meg. Og enda, enda lengre tid til jeg åpner meg for andre.
Men dette er ikke negativt. Jeg har innsett det, jeg klarer å leve med det, jeg prøver bare å se fremover og kunne glede meg på mine egne vegner.

Jeg bor i et lite sted. Rykter = alt
Jeg er ikke spesielt utsatt, har det vært noe har jeg vært laid back og bare ledd i bakgrunnen. Jeg orker ikke blande meg, folk for gjøre hva de vil. Men her om dagen ble jeg utrolig såra.
Folk kan ikke glede seg på andre sine vegner. Så fort noen har noe fint, noe å glede seg til, noe å være stolt over, skal noen gjøre alt i sin makt til å ødelegge. Det er så bullshit så jeg vil henge meg selv og resten av verden for å spare universet for slikt dritt. Hva er vitsen, tenker jeg. HVA er vitsen...
Om folk har venner, penger, idrett, kjæreste, eiendeler, bare la de ha det. La de leve sitt eget liv.

Jeg vil ikke skrive akkurat hva som har skjedd, men du/dere skjønner vel greia. At folk kan dra folk på et lavt nivå bare ved noen få ord er helt utrolig. Hva er det som gjør at vi i det hele tatt tenker tanken om å starte ett rykte? Hvorfor? jeg skjønner det bare ikke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar