5. mai 2013

counting crows

"Hei. Hva heter du?" .. 



Ett problem er vel kanskje at jeg har for mange identiteter og jeg ikke lenger vet som er den virkelige meg lenger. Psyken min er blitt en del av meg, men det er jo ikke denne personen jeg ønsker å være, jeg vil heller ikke være den jeg prøver å være. Jeg vil være.. Lana Del Rey eller noe.

Nå er jeg russ. Ja, jeg er russ. Jeg er '94 hehe. Hva prøver jeg å være der? Later som jeg er full, glad, har det gøy, og at dette er noe jeg skulle ønske varte for alltid. Det er ikke sant. Men hva skal jeg ellers gjøre da? Gidd'ke..

Et annet problem er vel at jeg har begynt å tro jeg har personlighetsforstyrrelser. Jeg aner ikke hvor det kommer ifra! Men jeg kommer ikke over min egen overbevisning om at dette kan være feil med meg! Det er det dummeste en psyk person gjør: Diagnoserer seg selv. Det kan gjøre alt verre.

Det er snart sommer, da må komme meg litt vekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar