16. des. 2013

Hallo

Det er nesten litt flaut å lese det jeg har skrevet tidligere, med tanke på hvor mye jeg har "vokst" siden Mai. Jeg har faktisk blitt bedre, jeg er gladere, ærligere, hyggeligere og mer motivert til å klare meg selv, ikke minst tjene penger.
Det oppstår lite komplikasjoner, men det er som alle vet uunngåelig, jeg trenger bare jobbe med å ikke ta de personlig. Det er veldig sjeldent ting er min feil selv om ting kan gå skeis, men det er lettere sagt enn gjort. Heldigvis går de over, jeg ser litt lysere på ting, og jeg tenker at om en mnd eller to har alle de små komplikasjonene og "gjelda" jeg føler jeg har ovenfor min familie og vennekrets blitt borte. Jeg vil bare ha det gøy nå!

I år har jeg friår. Noe jeg overhodet ikke vurderte tidligere, jeg trodde det var et slags sort hull for meg og jeg ville bli fanget i det for alltid. Men det viser seg slik, jeg har det faktisk bedre en jeg har hatt det på 10 år! Jeg angrer ikke et sekund. Og jeg er mer motivert til å søke og starte på skoler igjen til høsten.

2014 kommer snart, hva i helvete skal jeg finne på da som er spennende? Jeg må jo spare. Jeg må bruke tid på meg selv og andre. Jeg har ikke tid til å drive dank. Og jeg jobber. Jobber litt alene, reiser rundt, opplever Norge på et helt annet nivå en andre gjennomreisende og/eller turister i eget land! Det er slikt jeg vil oppleve i hele verden!

Jula er her snart.. husker ikke om jeg skrev et innlegg om mitt hat til jula i fjor eller året før der igjen, men det har ikke endret seg stort mye, annet en at jeg ser mer positivt på det med romjulsfylla.
Ikke har jeg mye penger, ikke har jeg kjøpt noen gaver, ikke får jeg bestemme selv hva jeg ønsker meg. Det er samme greia hvert år, jeg er litt lei. Neste år skal jeg ikke være i landet engang, det har jeg bestemt meg for.

Dette ser neten ut som et farvel-innlegg, men det er det ikke. Ikke helt.
Jeg vil bare oppdatere, kanskje jeg en dag vil se tilbake på dette og huske hvordan progressjonen min har vært (ikke minst mulig mange skrivefeil, jeg orker ikke google og ser faktisk ikke om jeg skrev det ordet riktig. Progressjon?), og kanskje også lage en timeline jeg senere kan gi ut til aviser ol. uten noen fortjeneste, men støtte opp andre med samme problemer.

Jeg sitter og holder på å tisse på meg i skrivende stund, det betyr jeg har kommet langt ettersom dette er mitt største problem i dag. Holde meg. Noe som ikke blir bedre av regnet som pøser ned på utsiden, skyller bort all hvit snø, og etterlater en haug sørpe jeg må gå gjennom for å komme meg hjem.
Egentlig har jeg det ikke så verst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar